تفاهم نامه همکاری بانک رفاه و تولیت شمس تبریزی امضاء شد.
تفاهم نامه همکاری بانک رفاه و تولیت شمس تبریزی با محوریت حمایت مالی بانک رفاه به امضاء درآمد
به گزارش کمیته اطلاع رسانی تولیت شمس تبریزی، محمد الماسی مدیر شعب بانک رفاه آذربایجان غربی  صبح امروز در جلسه امضاء تفاهم نامه همکاری که در  سرپرستی بانک رفاه خوی برگزار شد اظهار داشت:
بانک رفاه در امر مدرسه سازی و در کارهای فرهنگی گام های بزرگی برداشته است.
وی افزود: برای ساخت هتل و مهمانسرا در خوی و شناساندن محصولات اقتصادی، موجب توسعه شهر می¬شود و نیز اقتصاد و فرهنگ رابطه تنگاتنگی دارند و ظرفیت بالقوه آرامگاه شمس تبریزی در خوی یکی از محور های توسعه در این شهر است.
در ادامه جلسه سیدفتاح کبیری اظهار داشت: همکاری تولیت شمس تبریزی در بحث حامی مالی برگزاری جشنواره و کنگره بین المللی یک گام رو به جلو است و امضاء تفاهم نامه مابین بانک رفاه و تولیت شمس تبریزی سرآغاز توسعه فرهنگی و اقتصادی شمس تبریزی خواهد شد.
وی افزود: پانزده سال قبل آرامگاه شمس تبریزی شناخته شده نبود اما دغدغه مسئولین منطقه¬ای و کشوری شده است که با تصویب بودجه های عمرانی  و در جهت احیاء بارگاه حضرت شمس قدم برمی¬دارند و این بیانگر اهمیت توسعه فرهنگی و اقتصادی حضرت شمس است.
مدیرعامل تولیت شمس و مولانا با اشاره به جاذبه گردشگری قونیه گفت و تصریح کرد: قونیه ترکیه جاذبه گردشگری ندارد و یک شهر مذهبی بوده و تنها برند قونیه، وجود آرامگاه مولانا در این شهر است که موجب شده است قونیه به عنوان دومین شهر صنعتی ترکیه مطرح شود.

رضا جعفرپور دبیر جشنواره ملی و همایش علمی بین المللی شمس و مولانا در پایان جلسه به همکاری دبیرخانه ها و حامیان مالی تاکید کرد.