🔘شهر خوی، هفت روز بر بلندای فرهنگ کشور خواهد بود

سجاد چهره آراء رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: امسال دهمین همایش بین المللی و هفتمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا با سبک جدید و آیتم های مختلف با حضور اساتید و گروه های برتر از داخل کشور و کشور های منطقه در شهر دارالقرار شمس تبریزی برگزار خواهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، چهره آراء با اعلام این خبر افزود: در این رویداد بیش از ۸۰ نفر از هنرمندان برتر کشور در حوزه موسیقی اصیل، خوشنویس و شعر در هفت روز فرهنگی خوی میهمان مردم شهرستان خوی خواهند بود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آثار هنرمندان برتر این حوزه در هفت روز فرهنگی خوی، ادامه داد: فیلم سینمایی مست عشق همزمان با برگزاری همایش بین‌المللی شمس و مولانا به صورت رایگان با حضور آحاد مردم اکران خواهد شد.

چهره آراء از برگزاری سایر آیتم ها در این هفت روز گفت و اظهار داشت: علاوه بر برگزاری عصر شعر با حضور جمعی از  شاعران برجسته کشور و پیشکسوتان شعر خوی، به پاس رویداد" هفت روز فرهنگی خوی" و به مناسبت روز شعر و ادب و بزرگداشت استاد شهریار، سردیس استاد محمد آقاسی از طرف خانواده ایشان به موزه شمس و مولانا اهدا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد: ۶ گروه برتر موسیقی اصیل ایرانی در پارک ملت خوی همزمان با "هفت روز فرهنگی" اجرا خواهند داشت و برای اولین بار این بخش را مردم بصورت مجازی داوری خواهند نمود.

چهره آراء با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی شمس و مولانا خاطرنشان کرد: همچنین ۸ استاد شمس پژوه از دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران و ۹ استاد شمس شناس خارجی در همایش بین المللی شمس و مولانا سخنرانی خواهند نمود.


🔘پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی

▪️در پیام رسان ها همراه ما باشید ...

▫️ (https://xn--eitaa-fv0c.com/shahrdarikhoy_ir)eitaa.com/shahrdarikhoy_ir
▫️https://ble.ir/shahrdarikhoy_ir
▫️https://splus.ir/shahrdarikhoy_ir
▫️ (https://xn--rubika-9m8c.ir/shahrdarikhoy_ir)rubika.ir/shahrdarikhoy_ir
🌐https://khoy.ir